#1 Skrevet Juli 21, 2010 http://www.aftenposten.no/bil/article3739112.ece Dette er rett og slett imponerende! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 21, 2010 han der kan ikke gjøre NOE anna enn og kjøre bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 21, 2010 Vel, han er jo pensjonist og det er jo raskere å fylle tanken hver gang B18'en har drukket seg utørst enn det er å lade opp batteriet på en "mongoped";). Da blir det tid til overs til kjøring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 21, 2010 Tror jeg hadde begynt å stusse litt hvis noen skulle prøve å selge meg en bil med 4 500 000 km på tellern:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 21, 2010 Det gir jo en gjennomsnittshastighet på 11,67km/t kontinuerlig siden 1966! eller 280km hver eneste dag.. Sykt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 22, 2010 Han kjørte 2400 km de første 48 timene han eide bilen! Helt rått. Men, det står i artikkelen at motoren er original. Jeg mener jeg leste en gang, for noen år siden, at denne bilen nå er på tredje eller fjerde motoren, og at girkassa også har vært skiftet en gang. Uansett så skulle det bare mangle, 1 mill km på motoren og 2 mill km på girkassa står det uansett respekt av! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 22, 2010 Han kjørte 2400 km de første 48 timene han eide bilen! Helt rått. Det har da jeg gjort og, dog ikke noen nybil Aftenposten klarte dog ikke å få frem at dette ikke er bilen som har gått lengst i verden, såvidt meg bekjent er det en W115 fra Hellas som har gått 4.6 millioner Dog, det er så at P1800en er den som har gått lengst som fortsatt er i bruk, da den ex-taxien står på Mercedes' museum i Stuttgart. Syns 5 millioner km hadde vært et fint tall å stoppe på, noe dritt at telleren hans er i miles. Bilen er jo tross alt i utgangspunktet svensk Hvor mye punani har denne karen fått i løpet av de siste 44 årene tro? Neppe mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 22, 2010 "The engine was rebuilt once at 680,000 miles." Men han har i nyere intervju sagt at "all in the same car, same engine, same radio and the same axels". Men rebuilt kan jo være at han kroka noen ventiler og fikk ny topp da, da er jo motoren fortsatt den samme.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 22, 2010 Kan tenke han har klart å lage seg en god sitteposisjon iløpet av de 4,5 millioner kilometerene:p Men kan ikke tro at han ikke har gjort noe med bilen annet enn service.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...