#1 Skrevet Juli 21, 2010 Syntes denne ikke ble så værst, bortsett fra navnet i overskrifta http://www.tv2underholdning.no/broom/se-erlends-mange-audier-3249890.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 21, 2010 Faktisk litt imponert over bil samlingen din alderen tatt i betraktning:) Bare å stå på videre det så har du 3 strøkene glis stående den dagen du har ett varmt og ferskt førerkort i hånda:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 21, 2010 Faktisk litt imponert over bil samlingen din alderen tatt i betraktning:) Bare å stå på videre det så har du 3 strøkene glis stående den dagen du har ett varmt og ferskt førerkort i hånda:) Ja det får en til å tenke på hvor man hadde vært i dag om man hadde hatt like mange biler når man var 17 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 21, 2010 Ha ha Aadne. Du har nok biler så tør ikke tenke på hvor mange du ville hatt. Da måtte du hatt flere Guds garasjer eller hva den ble døpt til:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 21, 2010 Ha ha Aadne. Du har nok biler så tør ikke tenke på hvor mange du ville hatt. Da måtte du hatt flere Guds garasjer eller hva den ble døpt til:) Han jeg leier hos har jo planer om å sette opp en maken vegg-i-vegg da "Paradis" kaller vi garasjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 21, 2010 Takk for det Må ta vare på de som er igjen vet dere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 21, 2010 Han jeg leier hos har jo planer om å sette opp en maken vegg-i-vegg da "Paradis" kaller vi garasjen Da kan jo jeg leie den andre siden da Aadne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 21, 2010 Da kan jo jeg leie den andre siden da Aadne Det hadde vært helmaks vettu Øyvind 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...