#26 Skrevet April 3, 2005 tøft!! hvor mye kosta testing og fylling? har nylig kjøpt 96 pasat med deffekt AC. men vet ikke helt hva som er lekk der da... Kosta 1500 for alt... Var egentlig grei pris for de hadde helt topp utstyr til det... Så nesten ut som det var jeg som brukte det først.. hehe... Er det lekk et sted?? Han hadde masse utstyr for å finne lekasjer sa'n.. Kunne kjøre inn et spesielt middel og lete fram lekasjen med uv-lys... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 3, 2005 ok, kansje jeg skal ta turen til et kjølefirma for å finne lekken..hadde tenke å finne den selv, men ser det kan være vanskelig å finne ut av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 3, 2005 ok, kansje jeg skal ta turen til et kjølefirma for å finne lekken..hadde tenke å finne den selv, men ser det kan være vanskelig å finne ut av Kan være litt vanskelig å finne ut av selv ja... Han kjørte vakum i systemet mitt først.. Vakumet bygget seg ganske fort opp, så det var mest sansynlig tett sa'n.. Men kan jo være små lekasjer som man merker om et par uker eller måneder da... Man skulle regne ca 10% tap i løpet av et år.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...