bytte av fjærer på 100 c4 q

Anbefalte innlegg

Jeg måtte modde verktøyet noe (dremle litt på innerkanten) for å få den helt nedi mutteren, ellers glapp den! Sikkert best å gjøre dette med muttertrekker siden denne pleier å sitte ganske bra.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg måtte modde verktøyet noe (dremle litt på innerkanten) for å få den helt nedi mutteren, ellers glapp den! Sikkert best å gjøre dette med muttertrekker siden denne pleier å sitte ganske bra.. :)

Var heldig jeg da. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når man har fått den nedi 6-kanten på toppen av fjærbeinet er det lurt å banke den litt ned (innen rimelighetens grenser) for å være sikker på at den sitter helt nede, sporet i den kappen på toppen er ganske grunt, så man trenger all anleggsflaten man kan få. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er dette verktøyet langt nok? eller må jeg presse ned demperen litt? var å kjøpte det i dag, men syntes det virket kort. men kan være jeg som tar feil. finner vel ut av dette ikveld da jeg skal prøve meg på dette :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er langt nok på S6 iallefall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.