#26 Skrevet Juli 29, 2010 Jeg måtte modde verktøyet noe (dremle litt på innerkanten) for å få den helt nedi mutteren, ellers glapp den! Sikkert best å gjøre dette med muttertrekker siden denne pleier å sitte ganske bra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 29, 2010 Jeg måtte modde verktøyet noe (dremle litt på innerkanten) for å få den helt nedi mutteren, ellers glapp den! Sikkert best å gjøre dette med muttertrekker siden denne pleier å sitte ganske bra.. Var heldig jeg da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 30, 2010 Når man har fått den nedi 6-kanten på toppen av fjærbeinet er det lurt å banke den litt ned (innen rimelighetens grenser) for å være sikker på at den sitter helt nede, sporet i den kappen på toppen er ganske grunt, så man trenger all anleggsflaten man kan få. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 30, 2010 er dette verktøyet langt nok? eller må jeg presse ned demperen litt? var å kjøpte det i dag, men syntes det virket kort. men kan være jeg som tar feil. finner vel ut av dette ikveld da jeg skal prøve meg på dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 30, 2010 Er langt nok på S6 iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...