#1 Skrevet Juli 22, 2010 (endret) S6'n har blitt mer og mer tungstartet, spesielt hvis den står i motbakke. Så da går jeg ut i fra at det er den enveisventilen som hindrer drivstoffet å flyte tilbake i drivstofftanken som jukser. Hvor sitter den på S6? Finner ikke noe info. Bensinpumpa ble byttet en gang i tiden, så den skal være grei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 22, 2010 Har lett litt i familiealbumet jeg oxo men den er nødt til å sitte i pumpa. Jeg har en reserve pumpe du kan teste. Hvis ikke er det bensintrykksregulatoren som slipper igjennom, du skulle koblet på et manometer for å se hvor lang tid det tar før du får tilstrekkelig trykk på fuelrail under starting, og hvor lang tid det tar før trykket siger ned. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2010 Er du sikker på at du ikke har en liten lekkasje noe sted? Hvis du har et bitte lite hull noe sted vil vel dette skje... Er tilkoblingene til bensinfilteret trekt ordentlig til med nye ringer/pakninger etter bytte? Her var i hvert fall noen små tips. Håper du finner ut av det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 30, 2010 Tilbakesalgsventilen sitter i bensinpumpen ja... For og kontrollere om du har bensin frem til motoren eller ikke, kan du evt. løsne litt på tilkoblingen på bensinfilteret i motorrommet. Skal være trykk der når bilen ikke er i gang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...