#1 Skrevet Juli 22, 2010 heisann! jeg har nettopp skiftet turbo i min a4.1,9 tdi. for å spare litt penger, gjorde jeg jobben selv. problemet er at bilen virker litt "lat"med den nye turboen spesielt på lavt turtall. kan det ha noe med vacuum slangene å gjøre? (mistet litt kontrollen over hvor de var koblet til) eller kan det ha andre årsaker? noen som har noen tips eller har hatt tilsvarende problemer? med hilsen harald. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 22, 2010 må somregel justere til staget på vacum klokken litt om det er en vnt turbo du har! har ikke skiftet en slik turbo enda der det har kommet riktig justert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 22, 2010 samme sak her, den drar bedre enn noen gang når han runder 2000, men på 1200-1500 er den litt latere enn før føler jeg! Hvordan stilles spjeld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 23, 2010 bare og løsne litt på kontra mutteren på staget og stille. om den kommer seint så må du vell forlenge staget med en omdr ca så åpner vnt mekanismen litt før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...