Problemer med sentrallås. A4 B5

Anbefalte innlegg

Har et rart problem med sentrallåsen på min A4 B5. Når jeg låser virker alt, men når jeg låser opp, så låser kun sjåfør døren seg opp, og når jeg drar i dørhåndtaket for å åpne døren låser resten seg opp??

Legger også til at når jeg løser pasasjerdøren fra innsiden låser kun den seg? Men låser jeg sjåførdøren låser alt seg.. Noen som har vært borti dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vis du trykker to ganger på lås opp skjer det noe da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vis du trykker to ganger på lås opp skjer det noe da?

Har ikke fjernstyrt, må bruke nøkkel. Legger til at den virket før og virker noen ganger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger også til at når jeg løser pasasjerdøren fra innsiden låser kun den seg? Men låser jeg sjåførdøren låser alt seg.. Noen som har vært borti dette?

Slik skal det verr ;)

Angående resten så kan det jo mulignes verr dårlig kontakt en eller annen plass i systemet?

løs ledning eller lignende.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik skal det verr ;)

Angående resten så kan det jo mulignes verr dårlig kontakt en eller annen plass i systemet?

løs ledning eller lignende.

Når alt virker, så låser hele bilen seg når jeg låser pass. døren fra innsiden...

Kan det være dårlig kontakt i låsekassa eller i styreenheten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når alt virker, så låser hele bilen seg når jeg låser pass. døren fra innsiden...

Kan det være dårlig kontakt i låsekassa eller i styreenheten?

Åh? min låser hvertfall bare pass. døren fra innsiden å alle fra førersiden : klø :

Ville sett etter løse ledninger eller løs kontakt på styreenheten jeg ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.