Samme antennekobling ved antenne på polo og A6?

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd å bla litt i etka for å se etter om dette, men jeg finner ikke noe der som kan hjelpe meg.

Så da er spørsmålet til dere, rett ved takantenna så er det en skjøt på antenneledninga, er dette samme plugg uansett hva slags bil man har?

Fikk tak i en takantennesokkel fra polo i dag som jeg tenkte å bruke på A6'n. Og da kanskje bestille meg ei fancy antenne, siden polo har mye morsomme stylingdeler MED funksjon når det kommer til antenner..

Svar: pluggene passer ikke som plug'n'play, men det er bare å dra ut den fjæra som ligger inni den hunn-pluggen som kommer fra radioen og bakover, for selve pluggen innvendig passet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener at VAG/Møller har to eller tre forskjellige antenneplugger i sitt system. Men de har også adaptere til dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm, da er det bare å prøve å demontere og se hvordan det går med andre ord..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I verste fall må du bruke kabelen til Polo fra antennen og lage deg en "custom" skjøt mellom denne og org. kabelen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Custom ble det vertfall, men signal har jeg, så da er jeg fornøyd jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.