#1 Skrevet Juli 23, 2010 Har vi fremdeles sommerferie, eller blir det noe lokallagsmøte denne gang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 23, 2010 somemrferie, og i uesa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 25, 2010 Ingen med andre ord? Litt dumt, siden det er på sommeren at bilene ser best ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 25, 2010 Er hjemme jeg, så er med om det er folk som vil komme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 25, 2010 kan sikkert komme jeg og om ikke noe dukker opp! Blir i tilfelle mitt første lokalags møte så verr snille 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 25, 2010 Alltid snille på lokallagsmøte Men om jeg kommer eller ikke vet jeg ikke, har jo som vanlig vakt (alltid uheldig på det punktet jeg) Satser på at jeg kommer hvis jeg kan hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 5, 2010 Liten respons, er vel en del som er på ferie så før prøve å få til et bra møte 2 semptember. Litt sein info dette, men har vært litt bort reist jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 5, 2010 Får håpe det blir møte i September da, siste sjangs til å vise frem Golfen før den settes til vinterlagring regner jeg med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 18, 2010 Blir det noe 2. September eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 18, 2010 Stille nok om d blir nåke då... nåken som har tenkt å ta turen te rudskogen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 18, 2010 Regner med at jeg kommer, regner med at jeg ikke har vakt. Rudskogen er det værre med, da har jeg nok vakt (litt langt å kjøre til motsatt side av landet da) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 18, 2010 Eg er dessverre på skole i Bergen 2.sept. meeeen, neste gang, da kommer eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 19, 2010 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2064306#post2064306 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...