#1 Skrevet Juli 23, 2010 Holder på å montere 6 trins 01e i 200en med 3b motor.. Har rs2 svinghjul og clutch jeg skal buke inntil videre.. Her fant jeg ut at mellomaksling plutselig va litt for kort, men skal jeg egentlig bruke spaceplate mellom motor og gir ved bruk av rs2 svinghjul? Og finner ikke noen pinner eller hull fo pinner i rs2 svinghjulet? DEP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 24, 2010 må bruke spacerplaten ved bruk av rs2 svinghjul og clutch ja, da rs2 har dobbelmassesvinghjul. s2 3b enkelmassesvinghjul så datrenger du ikke spacerplate 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 24, 2010 Hva e gunnen til det? Og hvorfor er det ikke pinner på rs2 hjulet til g4 og g28? Er jo 2 pinner på det originale svinghjulet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 24, 2010 Hva e gunnen til det? Og hvorfor er det ikke pinner på rs2 hjulet til g4 og g28? Er jo 2 pinner på det originale svinghjulet.. er vel fordi rs2 svinghjulet bygger lenger ut mot kasse en s2 svinghjulet, derav spaceren. skal nå være pinner der. ikke fjernet da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 24, 2010 Nei syns det var at det der, er ikke hull en gang.. kan rs2 hjulet ha noen annen løsning som hull i sia? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 24, 2010 Nei syns det var at det der, er ikke hull en gang.. kan rs2 hjulet ha noen annen løsning som hull i sia? hmm. kan ta en tur i lokalet i morgen å se på mitt rs2 svinghjul! har for det meste vert borti s2 enkelmasse svinghjul, så skal ta en titt på mitt i morgen om ingen svarer før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 24, 2010 Takker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...