Anbefalte innlegg

bakrute viskeren på min passat 4motion stv 2000mod virker ikke!

sentrallåsen låser seg selv når kupe lyset slår seg av etter jeg har låst opp bilen. noen som har hatt disse problemene?

 

 

takker på forhånd:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke peiling på bakrute viskeren... men hadd akkurat samme problem med sentrallåsen på min no nettopp! jeg fant ikke helt ut hva som var galt på min. men tror de kan være "lås opp og igjenn" bryteren på førerdøra. jeg kobla bare fra min! å det funker fint nå! så hvis du har en slik bryter så kan det jo være verd et forsøk å kobla den fra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke peiling på bakrute viskeren... men hadd akkurat samme problem med sentrallåsen på min no nettopp! jeg fant ikke helt ut hva som var galt på min. men tror de kan være "lås opp og igjenn" bryteren på førerdøra. jeg kobla bare fra min! å det funker fint nå! så hvis du har en slik bryter så kan det jo være verd et forsøk å kobla den fra.

 

 

har en slik bryter ja. skal sjekke saken så får man se.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lås/lys-problemet ditt skyldes muligens at dørlåsen må byttes. Det sitter noen små chips inni der som har en tendens til å "jukse" litt. Jeg hadde samme problemet på min Passat. Fikk byttet dørlåsen på garanti. Et velkjent problem på Passaten dette her. Bytta forøvrig alle låser på min da flere av de var dårlige.

 

Bakruteviskeren er også et velkjent problem å disse bilene. Min sluttet å virke pga. trøbbel med strømtilførselen via kabelnettet som går via taket og ned i bakluka. Ledningsstrømpene blir utsatt for mye slitasje hver gang bakluka åpnes og lukkes, med de følger at det fort kan oppstå gnisninger osv. idet "vandringa" på luka er ganske stor. Vet fra tidligere at også motoren til viskeren har hatt svakheter. Jeg for min del lot vær å gjøre noe med problemet da jeg rett og slett ikke hadde behov for viskeren, bilen blir jo vasket 4-5 ganger i uka likevel.

 

Mvh

Kristian.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå funker ikke sentrallåsen inn på bakluka heller!!!! nå begynner jeg å bli irritert på dritten : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dra til en vag forhandler så får du nok dette på garantien.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal ta turen dit ja. litt for mye på en gang nå til at jeg skal få til å være helt fornøyd med bilen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, noen små problemer må man regne med.... hehe, men jeg skal love deg at du blir fornøyd i det lange løpe....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

arve:

 

kan du legge ut bilde av bilen din? den ser meget pen ut. eller evt pm meg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sweet! må begynne å gjøre noe med min snart!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare å ta kontakt det... kan nok hjelpe til med noen tips....

 

men, back to topic.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut som bilen ikke tåler kulde!! har hatt 12-13 minus de siste dagene å omtrent ingen ting vil virke:) men det har blitt litt mildere nå så det meste utenom viskeren virker nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min A6 er det slik at vist jeg låser opp bilen men ikke åpner døra innen ca 2 min så låser den seg igjen. Det er ikke det din gjør da? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, bilene våres er ikke bygd for kulde.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Både lås og bakrutevisker er vellkjente Passat problem. Jeg sliter med at lås på førerdøra bare virker nå og da, har fått til svar der at hele låsemekanismen på førerdøra må byttes. Fungerer ikke bakruteviskeren i det hele tatt eller bare sånn nå og da? Mener å ha hørt at det er noe med rust som ofte gjør at de ikke funger særlig bra... itillegg er spylerfunksjonen på bakruta også ett vellkjent problem, dette fører itillegg ofte til at spylerbeholder forran blir veldig fort tom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

viskeren virker ikke idetheletatt.

det er nok ikke sånn 2 min funksjon som på a6n for dette skjer ikke nå det er mildt i været.

 

er ledningene til viskeren hele fra sikringsboks og bakover eller er det en kontakt i taket bak?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde et slikt problem på A4'en sist vinter. Var da mikrobryteren i forbindelse med baklukelåsen som hadde irra. Bytta denne og alt bra siden : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå funker ikke sentrallåsen inn på bakluka heller!!!! nå begynner jeg å bli irritert på dritten : bh :

 

Var det "knappen" på baklukea som ikke funka?

Fikk du det på garantien?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei. den låses ikke sammen med resten av dørene. men alarmen slår inn på bakluka om jeg åpner den når bilenn er "låst".

 

 

testet litt på låsefunksjoner idag, åpner med fjernstyringen og bilen låses opp men låses når kupe lyset slås av, åpner jeg døren og lukker den igjen før kupelyset har slått seg av så låses ikke bilen, mulig den har en slik A6 funskjon som nevnt tidligere? noen som vet om passat er levert med denne funksjonen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Både lås og bakrutevisker er vellkjente Passat problem. Jeg sliter med at lås på førerdøra bare virker nå og da, har fått til svar der at hele låsemekanismen på førerdøra må byttes. Fungerer ikke bakruteviskeren i det hele tatt eller bare sånn nå og da? Mener å ha hørt at det er noe med rust som ofte gjør at de ikke funger særlig bra... itillegg er spylerfunksjonen på bakruta også ett vellkjent problem, dette fører itillegg ofte til at spylerbeholder forran blir veldig fort tom.

 

 

Kupelyset i min Passat virker ikke når jeg åpner førerdøra, fikk også beskjed om at dørlåsen må byttes. : eek :

Antagelig en av disse mikrobrikkene som ble nevt tiligere i dette topic..... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kupelyset i min Passat virker ikke når jeg åpner førerdøra, fikk også beskjed om at dørlåsen må byttes. : eek :

Antagelig en av disse mikrobrikkene som ble nevt tiligere i dette topic..... :)

 

 

dette problemet har jeg også... men, det er bare å bytte låsekasse på denne døren. men, jeg tror jeg skal bytte alle til sommern. gidder ikke dette igjen... når det blir kaldt nok funker ikke låsen på døra bak førerdøra mi heller....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ny feil har kommet frem :( alarmen går når jeg låser bilen, noen ganger med en gang og andre ganger når den har vært låst en stund. a skjera?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.