Anbefalte innlegg

nå funker ikke kupelyset på passasjer sida heller, bare bløkter såvidt i det du åpner døra for så å slukke igjen.....

Dette ser jo ut som om det er et helt vanlig problem på Passaten, de må jo ha kommet med en bedre løsning på dette???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har nå funnet ut av viskeren og låset på bakluka!! demonterte dekslet på innersiden, skrudde ut visker motoren og skrudde den i små atomer:)

det viste seg at akslingen som viskeren står fast i ikke var bevegelig i det heletatt, smørte med 556 og satte akslingen fast i skrustikka og vridde med det jeg hadde, akslingen løsnet gradvis og er nå helt fin:)

 

sentrallåsen er en annen historie, servoen er ikke helt god (funker kun etter jeg har kakket i den med noe hardt) så slutter den å virke igjen, må denne byttes eller er det noen mikrobrytere som må byttes? allle tips tas imot med stor takk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå tar det helt av her!! måtte ta ut bakruta idag fordi den hadde løsnet hele vegen nederst pga rust!! : syk : har lyst til å tippe bilen på fjorden nå!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette med sentrallåser hadde jeg to eks. på sis uke, begge var det brud i ledningsnett , ta ut fostøøten på førersiden, løft opp list på døråpning, løft opp teppe , under der ligger en sortboks inni den ligger styreenheten til sentrallås og Canbus , begge disse var våte inni, den ene var eiret av inni styreenheten, den andre ,Passaten, var det brudd i den Rød/blå ledningen som går til låsene, i ledningsnettet er det mange skjøter som bare er isolert med teip(dårlig), Dette gjelder Passa og A6 A4.

 

Denne låse begge bakdører og ikke pass.dør, når jeg betjente pass.dør så låste ikke førerdør

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.