#51 Skrevet September 5, 2010 Ok, fant et par til. Ganske tydelig at den røde golfen falt godt i smak hos meg vertfall.. Bilen til Steffen syns jeg er utrolig pen. Den er ikke rå, den er ikke original, den er ikke rånete.. Den er bare perfekt! En til jeg syns er pen, litt samme oppskrifta som Steffen, men på en litt annen måte. Pent eksemplar av sin rase Det var det siste fra meg, men jeg observerte mange andre som knipsa med råere kamera enn mitt hobbyhus, så venter på bilder av de bilene jeg ikke syns jeg fikk gode nok bilder til å legge ut av. RS-A4'n (Øyvind sin?), den rover-blå håper jeg vertfall noen har fått bedre bilder av enn meg. Men jeg syns sola var litt vel stekende til å få tatt gode bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet September 5, 2010 Mer bilder/info om denne? Har ikke funnet noen tråd her inne om den, men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet September 5, 2010 den orange A4 er "kone" bilen til Erik Skaaden som jobber som oppretter på Møller Hamar. Er desverre ingen prosjekt tråd på denne (etter hva jeg tror) da han ikke er så aktiv på forumet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet September 5, 2010 den orange A4 er "kone" bilen til Erik Skaaden som jobber som oppretter på Møller Hamar. Er desverre ingen prosjekt tråd på denne (etter hva jeg tror) da han ikke er så aktiv på forumet Hva må'n gjørra for å bli kona hans da? Diesel eller bensin? Aut. eller man? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet September 5, 2010 Kjønnsoperere deg, få de to til å skille seg, overbevise fyren om at du er en ny verdig kone og vips, så kan du kjøre rundt i den bilen;) Tok ikke i raw i går, så kvaliteten er deretter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet September 5, 2010 Ikke spart på premiene, som man ser her: Måtte dømme, så fikk ikke tatt flere bilder når Roger bremset Golfen sin, dessverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet September 5, 2010 Skummel fyr i vindu ass.. Oi, har var da virkelig skummel å han! Haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet September 5, 2010 noen få fra meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet September 5, 2010 Don't mess whit det Hunter:) Noen få fra meg. Får vente til Kristian legger ut bilder da jeg stort sett gikk rundt og knipset med hans kamera. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet September 5, 2010 flere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet September 5, 2010 noen til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet September 5, 2010 siste fra meg. Også fikk jeg med meg en ny til sammlingen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet September 5, 2010 noen få fra meg http://i437.photobucket.com/albums/qq91/Pett3r/IMG_4527.jpg http://i437.photobucket.com/albums/qq91/Pett3r/IMG_4526.jpg Var dette deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet September 5, 2010 Don't mess whit det Hunter:) Jeg kjenner jo ikke alle folka, så jeg må spørre. Erre du som er jegern? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet September 5, 2010 Er nok det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet September 5, 2010 Okai, da vet jeg hvem du er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet September 5, 2010 Var dette deg? ja, huff jeg så bilen din der, og jeg trur jeg så deg der også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet September 5, 2010 Noen som har bilder av golfen min i rototesten? eller film? LEGG UT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet September 6, 2010 Og hvis flere har bilder av bobla som sto i hjørnet inn til MECA/Fyksen, sleng ut. Her var 60-tall stilen kjørt hele veien, det så sikkert dem som så inni bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet September 6, 2010 Noen av mine bilder! Resten av bildene mine ligger her: http://s251.photobucket.com/albums/gg285/audia3_photos/TDM2010-Lillehammer/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet August 8, 2011 Flotte bilder og ikke mye og si på bilene :-) Måtte nesten quote ett, passformen var vel litt shabby eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...