#1 Skrevet Juli 24, 2010 Hei! har sett etter løsninger i andre tråder, men har ikke funnet noe. min far har en 95 caravelle 2.4d AAB med glødeproblemer. Følgende er situasjonen: - glødelampa lyser som normalt. - ingen spenning til sikring ved batteri - Rele tilsynelatende OK (Ble byttet for noen år tilbake, alle loddinger er OK, ingen synlig skade (er elektronikker av utdanning, så har litt peil på sånt )) Noen som har noen forslag til meg? tenkte jeg skulle forsøke å få i stand bilen til han nå i løpet av et par dager, men er avhengig av litt hjelp for å komme raskere i gang. Kanskje jeg slipper å feilsøke hele lørdagskvelden. Dersom noen kan hjelpe med hvilke signaler som kommer inn på releet, og hvordan disse "skal se ut", så kommer det godt med! Følgende merking er på glødereleet, og følgende tanker har jeg om disse: (har ikke målt noe enda, kun gjettet ut i fra betegnelse) L - helt ukjent T - +12v via tempføler? 50 - tidsstyrt +12v inn? 85 - +12v fra tenning? 87 - +12v (hovedstrøm) inn 30 - last (til sikring for glødeplugger) 86 - jord (?) Håper på masse god hjelp. På forhånd takk!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...