#1 Skrevet Juli 24, 2010 Takstativ fra Thule selges, ubrukt og ligger i eske, 500,- Kjøper står for frakt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 26, 2011 500 inkl frakt, første og siste bud:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 26, 2011 Dessverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 20, 2013 Veit tilfeldigvis ikke om dette passer golf 3? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 2, 2013 Hva består det av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 2, 2013 Passer ikke Golf 3. Det er komplett stativ til Polo, føtter og stenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 2, 2013 Ok,sorte stålstenger går jeg ut ifra? Er intressert i det :-) står det på esken at det passer 6N2? Ifølge Thule sine sider er det samme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 2, 2013 Sort stål ja, står Polo 95-> og om det står så på Thule sine sider så ville jeg tro det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 28, 2013 Detta er mitt tar det jeg, blir bra på Harlekin gidder du legge det på Mekonomen i Moss så dem kan kjøre det til butikken min? Gi meg kontonr og noen bilder på mms så kommer penga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 28, 2013 Ja jøss, så ikke daton Edit: I alle dager, først står det 2010, så 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 28, 2013 Dette er solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 28, 2013 Regna med det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...