#1 Skrevet Juli 24, 2010 Hei, skal ned å se på bil i tyskland imorra, og den ene er en us bil med tiptronic. lurte da på om det er noen kjente feil med denne tiptronic kassa? Er vel en av de første bilene til audi med tip, så tenkte det kansje kunne være noen "barne sykdommer"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 25, 2010 Ingen som har noe å tilføye? Drar om 30 min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 25, 2010 Hvor skal jeg begynne. Hvor langt har den gått? Bør skiftes olje hver 60000 km. Audi anbefaler ikke ifra den var ny. Girer den pent bør det gå bra. Er endel havari på disse nettopp grunnet det med oljen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 28, 2010 Ble tiptronicen som ble kjøpt den har gått 132000km og girer veldig pent, men tror jeg tar et oljeskift på den for sikkerhets skyld. Forgie eier var en gammel mann på 70 år som hadde hatt den fra den var ny, så den er litt dau, men regner med at den kommer seg ettervert. Aldri vert noe fan av automat, men etter å ha kjørt gjennom hele danmark med det så synes jeg det er veldig behagelig Takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 29, 2010 Da er det nok et bra eksemplar. Olje og filterbytte er nok lurt. Tiptronic kassen er veldig behagelig og kjøre med ja:) Du finner mange tråder angående den kassen her, samt en how to på olje og filterbytte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 1, 2010 Takk for hjelpen Veldig fornøyd til nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...