Godkjenne nye xenon hovedlykter

Anbefalte innlegg

Om man kjøper nye D2S, xenon godkjente lamper til bilen. Har lyktespylere og setter inn automatisk nivå regulering. Må man da godkjenne xenon "ombygget" da? Eller er det bare å kjøre i vei..

.... regner med at man må ta lyskontroll iallefall.

Har så utrolig lyst til å bygge om bilen til xenon. Skaffe noen lamper på ebay, lyktespylere har jeg. Også få fikset automatisk nivåregulering

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har gjort det på min a6:)

Må regne med ganske mange lapper,men synes det er likere med xenon som er godkjent,en å kjøre med ettermonterte kit på halogen lykter.

Møter du slike biler er det jo garantert å bli blendet.

For det andre slipper du å tenke på hva du må gjøre når du skal vise bilen på neste EU kontroll.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, er det samme jeg tenker på. Greit å kjøre rundt med en bil som er etter papirene, og som ikke blender alt og alle som jeg møter på.

Men hva koster mange lapper? Lampene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lamper,auto nivå regulering,adapter til exnon og kanskje styrings modul.

Noe arbeid er det,men er mulig.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slike ting er ikke godkjenningspliktig, men skal det være tillatt må det som du sier gjøres ordentlig, altså med originale xenonlykter, lyktespylere og automatisk høydejustering.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slike ting er ikke godkjenningspliktig, men skal det være tillatt må det som du sier gjøres ordentlig, altså med originale xenonlykter, lyktespylere og automatisk høydejustering.

Takk :)

Xenon godkjente lamper selger de billig på ebay :) lyktespyler har jeg på bilen. Og automatisk nivå regulering selger de på bsbildeler har jeg sett :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.