#1 Skrevet Juli 25, 2010 Er det noen som har peil på om jeg må bytte lmm min. har satt på RS2 turbo og dyser 7a kammer og furans ¨grenerør og har seff 3¨ eksos. men er blitt litt usikker på om jeg må gjøre no med lmm. når jeg snakka med jonus om prg så nemte han ikke no om det han eller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 25, 2010 Han lager programmet til de delene du har, så hvis ikke du får beskjed om å bytte, så trenger du det heller ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 25, 2010 Synes å huske noe om at nettingen var grovere eller ikke eksisterende på RS2?????? Ta dette med en klype salt eller fler, men synes å huske at dette var forskjellen mellom S4 og RS2 LMM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 25, 2010 Synes å huske noe om at nettingen var grovere eller ikke eksisterende på RS2??????Ta dette med en klype salt eller fler, men synes å huske at dette var forskjellen mellom S4 og RS2 LMM. Det må jo være en netting/tråd der, det er jo denne nettingen/tråden som brukes til å måle tettheten i luften som trekkes inn i motoren (luftmassemåler). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 25, 2010 Det må jo være en netting/tråd der, det er jo denne nettingen/tråden som brukes til å måle tettheten i luften som trekkes inn i motoren (luftmassemåler). Fant en tidligere tråd angående dette: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=147300&highlight=lmm+s4+rs2 Ser ut til at det er gitteret som er en av forskjellene ihvertfall: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 25, 2010 Takk for gode svar:) da går det sikkert greit siden han ikke har sagt no.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 25, 2010 Ta gjerne en dobbeltsjekk med han, jeg har intrykk av at han kan være en smule distrè - mangen baller i luften vet du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...