#1 Skrevet Juli 25, 2010 Min Vw Vento 1,8i har mye knirking i hjulopphenget bak, støtdempere er byttet. og fjærer skal byttes. har blitt forklart at dette kan være fjærbeinslagrene, noen som vet hvor jeg kan få fatt i disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 25, 2010 Min Vw Vento 1,8i har mye knirking i hjulopphenget bak, støtdempere er byttet. og fjærer skal byttes.har blitt forklart at dette kan være fjærbeinslagrene, noen som vet hvor jeg kan få fatt i disse. Er ikke fjærbeinslager bak, derimot er det gummiforinger i topp, disse kan med tiden bli slitt og da kan de lage knirkelyder. Hvis du skrur løs deksler mm. bak innvendig slik at du ser ned på innfestingen til fjærbeinet så kan du prøve litt silikonspray, se om lydene forsvinner, isåfall er det bare å bytte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 26, 2010 takk for svar, skal prøve dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...