#1 Skrevet Juli 25, 2010 Hei Jeg lurer på om du kan koble om parkerings lysa, så de kun lyser når vrir om bryteren til parklys. Syntes det er finere når de ikke lyser med nærlysa.. Noen som har gjort dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 27, 2010 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 27, 2010 Jeg tenkte også på dette. Enkel løsning var å fjerne parklyspærene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 27, 2010 Det har jeg gjort også ;-) Men det er kjekt å ha parklys med grøftelysa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 27, 2010 Synes faktisk det ble penere med grøftlys UTEN park Men det er nå min mening. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 27, 2010 Det er det, har kjørt litt uten, men... blir jo stoppet med engang: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...