Anbefalte innlegg

Den heter iaf avus sølv! Noen lakkode har jeg ikke, men det er det sikker noen andre som har ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

RS4 kom med en lys og en mørk sølvfarge sånn jeg har forstått det. Den ene som Nina nevner har fargekode LY7J, den andre som skal være lysere har fargekode LY7W :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lakk kode står som oftest i service heftet. på vag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

RS4 kom med en lys og en mørk sølvfarge sånn jeg har forstått det. Den ene som Nina nevner har fargekode LY7J, den andre som skal være lysere har fargekode LY7W :)

 

LY7W er fargekoden jeg har på min bil, A4 b5. Denne heter light silver metallic og er ren sølvfarget, ganske lys.

Er den blåtonet sølvfargen jeg er ute etter og det ser ut som er LY7J som er den, takker så mye :):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lakk kode står som oftest i service heftet. på vag

 

eller så står den i hjulbrønnen;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sindre:

Den bilen som står hos Pettersen Import er den blåtonede sølvfargen, samme som min. Denne blåtonede sølv fargen syns jeg er dødskul og derfor endte jeg opp med en sånn farge :)

 

Ikke alltid like lett å få frem den blåtonede fargen hvis man har blitz eller tar bilde i sollys. Så på denne linken så ser du en del bilder av bilen min som får frem denne fargen bra :)

 

http://www.sportsbiler.net/car.php?carId=1#

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sindre:

Den bilen som står hos Pettersen Import er den blåtonede sølvfargen, samme som min. Denne blåtonede sølv fargen syns jeg er dødskul og derfor endte jeg opp med en sånn farge :)

 

Ikke alltid like lett å få frem den blåtonede fargen hvis man har blitz eller tar bilde i sollys. Så på denne linken så ser du en del bilder av bilen min som får frem denne fargen bra :)

 

http://www.sportsbiler.net/car.php?carId=1#

Robert

 

Er blåfargen som gjør den så fin ja, enig der.

Sitter å tenker litt løst om oppigjenlakkering av min A4 i denne fargen. Er vell ikke mange vanlige A4er i Norge med denne fargen tenker jeg?

 

En av dem peneste fargene Audi har, spør du meg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sett noen A3 og A4 med denne fargen, men ikke mange av dem ja.

 

Ja, jeg syns denne blåtonede sølv fargen er ufattelig kul og passer stasjonsvognen utmerket. Så mye etter svart RS4 da jeg kikket på RS4. Men så ett par eksempler av RS4 i avussølv og da var det gjort :)

 

Bilen blir liksom litt råere med denne fargen. Den rød RS4 er også veldig fin, men kanskje ikke så tøff som avussølv syns jeg.

 

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den sølvfargen som dere snakker om, avussølv er vel en farge som er forbeholdt S-Line om jeg ikke tar helt feil. Hvertfall det jeg ble fortalt. Har den på min bil og synes fargen er veldig pen!

 

DSC_5949.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sett noen A3 og A4 med denne fargen, men ikke mange av dem ja.

 

Ja, jeg syns denne blåtonede sølv fargen er ufattelig kul og passer stasjonsvognen utmerket. Så mye etter svart RS4 da jeg kikket på RS4. Men så ett par eksempler av RS4 i avussølv og da var det gjort :)

 

Bilen blir liksom litt råere med denne fargen. Den rød RS4 er også veldig fin, men kanskje ikke så tøff som avussølv syns jeg.

 

 

 

Robert

 

dårlig smak du:-) svart er grommest i rs4:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dårlig smak du:-) svart er grommest i rs4:-)

 

hehe.... :-)

 

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.