#1 Skrevet Juli 26, 2010 Fikk en mail via Finn om at det arrangeres "DinBil 2010" på Hellerudsletta nå til helga. 31jun-1aug. Noen som har hørt noe om dette eller tenkt seg dit? Treffet var for min del helt ukjent, frem til mailen dumpet inn om at jeg var invitert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 26, 2010 (endret) Hei. Har fått med meg litt om dette treffet, men stort sett ikke mer enn det som står på hjemmesiden dems. (med bilder som er tatt fra Gatebil.no osv) http://www.dinbil2010.no/ Primus motor for treffet er vist Tilhenger Terje som kjører en Ford Lightning, og da er det sikkert en del som vet hvem han er. Tror jeg prioriterer et luftkjølt VW treff denne helgen selv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 26, 2010 Kompis av meg som arrangerer, så jeg må vel nesten dukke opp hvis jeg vil ha noen julegave i år... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 26, 2010 Får slå ut campingstolen og nyte synet av kolonnekjøringa til biltilsynet på kjeller i helga. Politiet i Lillestrøm stiller vel manns sterk opp med Stein Brynhildsen i spissen, for å vise hva de syntes om ungdommer med bil interesse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 31, 2010 Politiet i Lillestrøm stiller vel manns sterk opp med Stein Brynhildsen i spissen, for å vise hva de syntes om ungdommer med bil interesse. De har jo garantert ikke noe annet å gjøre enn og plage oss som har en hobby Istedet for å gi oss, som driver med bil oppmerksomhet kan de vel heller bruke litt mere tid på å finne kriminelle som går fritt i Norge. Vi kan jo ikke kjøre til ett treff uten å måtte bli stoppet i det de kaller "rutinekontroll". De burde heller kalle det "Sjekk av ungdomsbil kontroll" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 31, 2010 Hadde politiet dukket opp, så hadde antall biler på treffet blitt omtrent doblet ihvertfall. Labert oppmøte! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 2, 2010 Hadde politiet dukket opp, så hadde antall biler på treffet blitt omtrent doblet ihvertfall. Labert oppmøte! er jaggu glad jeg og kammeratene mine fikk igjenn halvparten av pengene vi brukte på treffet! Men tapte fortsatt 55spenn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 2, 2010 Hvor mange møtte opp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 2, 2010 Hvor mange møtte opp? Var ikke der selv, men har hørt rykter om hele 20-30 biler på "Norges største" biltreff. Tror muligens annonseringen ble litt glemt, og hjemmesiden virker vel kanskje noe useriøs med så mye stavefeil og dårlig informasjon. Tror det hadde hjulpet mye med skikkelig annonsering, en informativ hjemmeside med program osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 10, 2010 Hvor mange møtte opp? 17 biler mener jeg å huske det var, på det meste... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...