Anbefalte innlegg

Hei alle audi /wv eiere.:)

Siden stort sett alt av org bildeler er svin dyrt i norge,har jeg bestilt mye av dele fra Tyskland selv.

Eks:s-line insteg lister pris i tyskland 2200.-i Norge 5500.-Komplett ledd lykter i tyskland 10300.-i Norge 25000.-osv.ca halv pris.

Har også kjøpt s6 grill,rs 6 pedaler,s-line gir trekk,a3 ledd bak lys.

Jeg har brukt et firma som er utrolig rask på levering ca 5 dager fra bestillingen er gjort.

Har mailet han om klubben for å få bedre %:)

Her er svaret:

hello,

yes I would be happy if they make more orders for other vw audi members :-) If you order larger quantities, I can offer them better prices. I like to work with them :-). they collect the orders from the forum vw / audi and order with me. they get better prices and earn some money :-) ok?

hello,

yes I would be happy if they make more orders for other vw audi members :-) If you order larger quantities, I can offer them better prices. I like to work with them :-). they collect the orders from the forum vw / audi and order with me. they get better prices and earn some money :-) ok?

http://www.tuning-fanatics-shop.com

Anbefaler dere som ønsker å oppgradere bilene sine om å sjekke denne karen!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei alle audi /wv eiere.:)

Siden stort sett alt av org bildeler er svin dyrt i norge,har jeg bestilt mye av dele fra Tyskland selv.

Eks:s-line insteg lister pris i tyskland 2200.-i Norge 5500.-Komplett ledd lykter i tyskland 10300.-i Norge 25000.-osv.ca halv pris.

Har også kjøpt s6 grill,rs 6 pedaler,s-line gir trekk,a3 ledd bak lys.

Jeg har brukt et firma som er utrolig rask på levering ca 5 dager fra bestillingen er gjort.

Har mailet han om klubben for å få bedre %:)

Her er svaret:

hello,

hello,

http://www.tuning-fanatics-shop.com

Anbefaler dere som ønsker å oppgradere bilene sine om å sjekke denne karen!:)

Han greier å skaffe xenon styreenhet som passer a6 c4, det var ikke mye å rope hurra for?: gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.