#1 Skrevet Juli 26, 2010 Hei alle audi /wv eiere. Siden stort sett alt av org bildeler er svin dyrt i norge,har jeg bestilt mye av dele fra Tyskland selv. Eks:s-line insteg lister pris i tyskland 2200.-i Norge 5500.-Komplett ledd lykter i tyskland 10300.-i Norge 25000.-osv.ca halv pris. Har også kjøpt s6 grill,rs 6 pedaler,s-line gir trekk,a3 ledd bak lys. Jeg har brukt et firma som er utrolig rask på levering ca 5 dager fra bestillingen er gjort. Har mailet han om klubben for å få bedre % Her er svaret: hello, yes I would be happy if they make more orders for other vw audi members :-) If you order larger quantities, I can offer them better prices. I like to work with them :-). they collect the orders from the forum vw / audi and order with me. they get better prices and earn some money :-) ok? hello, yes I would be happy if they make more orders for other vw audi members :-) If you order larger quantities, I can offer them better prices. I like to work with them :-). they collect the orders from the forum vw / audi and order with me. they get better prices and earn some money :-) ok? http://www.tuning-fanatics-shop.com Anbefaler dere som ønsker å oppgradere bilene sine om å sjekke denne karen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 26, 2010 Hei alle audi /wv eiere.Siden stort sett alt av org bildeler er svin dyrt i norge,har jeg bestilt mye av dele fra Tyskland selv. Eks:s-line insteg lister pris i tyskland 2200.-i Norge 5500.-Komplett ledd lykter i tyskland 10300.-i Norge 25000.-osv.ca halv pris. Har også kjøpt s6 grill,rs 6 pedaler,s-line gir trekk,a3 ledd bak lys. Jeg har brukt et firma som er utrolig rask på levering ca 5 dager fra bestillingen er gjort. Har mailet han om klubben for å få bedre % Her er svaret: hello, yes I would be happy if they make more orders for other vw audi members :-) If you order larger quantities, I can offer them better prices. I like to work with them :-). they collect the orders from the forum vw / audi and order with me. they get better prices and earn some money :-) ok? hello, yes I would be happy if they make more orders for other vw audi members :-) If you order larger quantities, I can offer them better prices. I like to work with them :-). they collect the orders from the forum vw / audi and order with me. they get better prices and earn some money :-) ok? http://www.tuning-fanatics-shop.com Anbefaler dere som ønsker å oppgradere bilene sine om å sjekke denne karen! Han greier å skaffe xenon styreenhet som passer a6 c4, det var ikke mye å rope hurra for? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...