#1 Skrevet Juli 26, 2010 Jeg har en guffen lyd som det ser ut til at kommer fra servopumpa på min 99 a6 1,8T... Kan servopumpa overhales, eller er det bare og kjøpe ny? Jeg kunne flytte reimhjulet noen mm nåt jeg satte en skrutrekker mellom reimhjulet og pumpa, det tyder vel litt på lageret? What to do? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 26, 2010 Kan overhalle servopumper, men du får sikkert ikke tak i delene da det helt sikkert er noen som har eneretten på de. Men hør med Møller. Men det beste er nok å kjøpe en ny. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 26, 2010 Det var litt slark i remhjulet (ca 4 mm) ytterst det er vel tegn på at lagrene er gåene det eller? Ulyden kommer og går, så jeg er ikke 100% sikker på at den er fra servopumpa enda, men tror det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 27, 2010 Er et tegn på at lagerene er dårlige det ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 30, 2010 De pumpene der er ikke noe å overhale. Du kommer til å bruke for mye tid og penger på å overhale den, og den blir aldri like god. De pumpene er så små og har så heftig ytelse at delene som må brukes er svindyr. Får du tak i billige deler, så sir det seg selv at du gjør ikke et røverkjøp. Stålkvaliteten er dårlig, å det kommer til å lage mer skader enn å bare bruke pumpa slik den er helt til den står. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...