#1 Skrevet Juli 26, 2010 Synes vw emblemet er så stygt, så vil ha det vekk, men må vel sparkle/sveise igjen hullet da? Eventuellt ta det av og lakke det sort matt? Hvordan får jeg det av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 26, 2010 Hvis du vil fjerne det helt må du nok tinne det igjen ja.. Jeg har selv lakkert mitt svart, da dekket jeg til hele bilen i plast, å maskerte rundt merket. tok kanskje 10 min. pusset ned emblemet og tok på biltema primer og svart matt lakk. jeg synes resultatet ble meget tilfredsstillende, og lakken flasser heller ikke av :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 27, 2010 Hvis du vil fjerne det helt må du nok tinne det igjen ja.. Jeg har selv lakkert mitt svart, da dekket jeg til hele bilen i plast, å maskerte rundt merket. tok kanskje 10 min. pusset ned emblemet og tok på biltema primer og svart matt lakk. jeg synes resultatet ble meget tilfredsstillende, og lakken flasser heller ikke av :-) Høres ut som mye jobb? Er det ikke mulig å få tatt det av? Da kan jeg jo glassblåse det også før lakk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 27, 2010 det sitter bare med 2sidet teip. ut i fra det jeg kan huske når jeg nappet av mitt. jeg brukte tynn fiskesene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...