#1 Skrevet Juli 26, 2010 Lurer på om det er noen som driver med felgretting på vestlandet, eller hvor nærmeste sted er? Og hva det koster å rette 3 felger, er kun snakk om høgdekast på innsida på alle 3. Takker for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 26, 2010 Har sendt min til felgretting.no. De har ferie nå så har ikke fått pris eller sett hvordan arbeidet blir. 400 kroner til posten hvertfall, 1 felg. Vet om en i Bergen men tror det tar vanvittig lang tid før det blir utført noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 26, 2010 Ok, men er vell mellom 500-1000kr pr felg etter hva jeg har skjønt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 26, 2010 Dekk1 i stavanger har nettopp starta med dette. Hørt de tok 500,- pr felg. Skal innom med to av mine snart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 27, 2010 Hør med Bønes Auto på Nesttun om han fortsatt driver med felgretting: http://www.boenesauto.no/ Fikk ordnet en felg der for noen år siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 27, 2010 Takk for tips her! Har kontaktet Bønes Auto, og de tar 500-800kr inkl mva pr felg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...