#1 Skrevet Juli 26, 2010 Har enn fanger som har blitt lakert for 3 år siden som nå flasser, bør dette bli dekket av lakkverstedet eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 26, 2010 Du kan reklamere på håndtverk inntil to år. Her må du nok bare punge ut (= 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 26, 2010 slet med det samme på min , og kom fram til at det ikke var brukt plastprimer på plasten før den ble evt. grunnet !! Verkstedet sin feil syntes jeg ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 26, 2010 Primeren ser ut til og henge igjen.. Så etter 2 år kan lakken bare flasse? Dårli spør du meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 4, 2010 Var i kontakt med lakkverksted i dag de tok de på reklamasjon, heelt uten diskusjon:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...