#1 Skrevet Februar 14, 2005 Halloen. Vi har fått rabattavtale med Solberg Dekk!!!!!!!!! De kan gi oss inntil 40% rabatt på dekk. Felger vet eg ikke noe enda. No er det bare og handle i vei!!!!! NB! Må vise medlemskort! GT Rotta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 14, 2005 40% Rabatt?? Stemmer dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 14, 2005 Halloen. Vi har fått rabattavtale med Solberg Dekk!!!!!!!!! De kan gi oss inntil 40% rabatt på dekk. Felger vet eg ikke noe enda. No er det bare og handle i vei!!!!! NB! Må vise medlemskort! GT Rotta 40% ?? For bare dere i Bergen eller for alle VW/AUDI medlemmer?! Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 14, 2005 Det er bare en gimmick... Jeg fikk 40-45% rabatt uten noen medlemskap i mai.. Men allikavel, det er bra det blir nedskrevet... Iom. at jeg er medlem i BMWCCN, NAF og her i VACN så tror jeg har rabatt på alle dekkforhandlere i byn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 14, 2005 40% ?? For bare dere i Bergen eller for alle VW/AUDI medlemmer?! Mvh Du får rabatt hvis du spør.. Spør gjerne etter Robert Bjørnestad... Sidene deres http://www.solberg-dekk.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 14, 2005 Som sagt er det best å snakke med Bjørnestad, som en nevnte her. Vi kan jo snakkes om dette på neste møte?! Han jeg har fått ordnet avtalen med. LØP Å KJØP!!! Gjelder alle VACN SOM ER MEDLEMMER. Jeg kjøpte NANKANG ( YOKOHAMA ) 215/40x17 for den nette sum av 3.960,- i november. Kjenner jo fyren! HÆHÆ... Ha en deilig uke med tørr asfalt!!!!! GT Rotta smyger igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 14, 2005 Som sagt er det best å snakke med Bjørnestad, som en nevnte her. Vi kan jo snakkes om dette på neste møte?! Han jeg har fått ordnet avtalen med. LØP Å KJØP!!! Gjelder alle VACN SOM ER MEDLEMMER.Jeg kjøpte NANKANG ( YOKOHAMA ) 215/40x17 for den nette sum av 3.960,- i november. Kjenner jo fyren! HÆHÆ... Ha en deilig uke med tørr asfalt!!!!! GT Rotta smyger igjen... TRor jeg henger meg på dette som en gimmick.. Får 50% hos CI service hvis du er medlem av BOB,Stor Bergen;vestbo, og alle abndre ting du kan være medlem av... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 14, 2005 Legger de først på 60% på listeprisen da eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 15, 2005 Legger de først på 60% på listeprisen da eller? Jeg råder alltid folk til å sjekke pris på hva de kjøper andre steder først, men Solberg Dekk er ikke verst i klassen. Noen steder så får du kjemperabatt av dyre priser, da er du like langt. Slik er det over alt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...