#1 Skrevet Juli 26, 2010 Vi var så smarte at vi fant ut at vi skulle bytte vannpumpe på Passaten min selv, men det viste seg jo fort å være myyyye vanskeligere enn vi hadde trodd Vi fikk etter mye om og men løsnet vannpumpa, men det er jo for trangt til at man får den ut. Så nå har jeg lest litt og funnet ut at vi må ta av hele fronten. Er det virkelig ingen annen mulighet? Vi tok av fangeren i dag, men turte ikke å begynne på radiator og AC uten noen ordentlig guide. Er det noen som har link til en guide eller som vet hvordan man demonterer radiator og AC? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 26, 2010 Gjorde det selv her forleden på min a4, må ta av fronten ja. Det er egentlig ikke mye jobb, men jeg har ikke AC. Tok masse bilder og tenkte og lage en DIY, men det var det med tiden da. Hvilken motor har du da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 26, 2010 Nei, det er vel kanskje ikke så vanskelig hvis man gjør det riktig Vi burde jo absolutt ha kikket litt på nettet før vi begynte, det hadde gjort ting litt enklere. Men vi får finne noen guider på nettet, så vi får gjort det riktig i morra Det trengs DIY- guider på det på norsk, så du bør absolutt lage en Jeg har 1,9TDI, 110KH. Når jeg har lest litt nå har jeg blitt ekstremt skeptisk til om jeg har gjort et kjempedumt kjøp når jeg kjøpte den Passaten. Utfra artikler og foruminnlegg virker det jo som om en 98- passat som i tillegg har dieselmotor er noe av det dummeste man kjøpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...