#1 Skrevet Februar 14, 2005 Heisann. Jeg lurer bare på hvor mange km en Audi 2,3e maskin klarer å leve, jeg leiter etter bil, men det er jo nesten umulig å finne noe som er gått under 200k km. Lurer også på samme spørsmålet bare på en 2,0e da.. hehe Noen som har no svar på dette ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 14, 2005 Når det gjeld 2.3E, så går den, og går og går. Så med fint stell er det absolutt ingenting å vere redd for å kjøpe ein bil som har gått over 200'km Når det gjeld 2.0E så kan nok andre svare.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 14, 2005 Det hørtes bra ut... Noen som vet noe om 2,0e'en da ?? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 14, 2005 Hvis det er 5'ern av 2,0E du tenker på så er det nok omtrent det samme som 2,3'n.. Er jo veldig lik oppbygging av disse motorene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 14, 2005 Spørs på vedlikehold det der da. Er jo ikke noe magisk km-stand da motoren bare stopper.. Ta vare på bilen din, så blir du nok overasket over hvor langt den vil være med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 14, 2005 Min audi 2,3 rullet 485000 før motoroverhaling, regner med at tidligere eiere har vært nøye med oljeskift o.l 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...