noen som vil leke seg i photoshop? (emblemtrimming)

Anbefalte innlegg

hehe er det noen som kan bytte ut ringene med turbo emblemet?(ligger nederst i hjørne

Audienmintomason007.jpgturbo1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan da umulig bli pent i real life.

Mine to cent.

Sorry.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe nei det kan godt være! syns det bare hadde vært moro hvis noen hadde prøvd å byttet om i p.shop -alt må jo prøves.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde å redigere det i PS, men ble litt vanskelig siden det er en svart kant nederst på turbo merket....og det har ikke jeg lært å fjerne :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble litt dårlig da jeg ikke fant noen andre bra turbo-logoer og den du hadde var crap! Fort å gæli:

 

auditurbo.png

 

Størrelsesforholdet på logoen kontra resten er ikke helt over ens da jeg ikke har snøring på hviken størrelse noen av delene har.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik ca.

 

Edit: For seint, og noe stort merke.: flau :

Audienmintomason007.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

se der ja den første var jo best da siden den var mest riktig i størrelse,takk for hjelpen, skulle ønske jeg kunne gjort dette for det virker så jævelig moro. men jeg tror det bli som det er...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik?

 

sdddd.jpg

 

blei vel litt svær eller:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble litt dårlig da jeg ikke fant noen andre bra turbo-logoer og den du hadde var crap! Fort å gæli:

 

auditurbo.png

 

Størrelsesforholdet på logoen kontra resten er ikke helt over ens da jeg ikke har snøring på hviken størrelse noen av delene har.

det var dette jeg så for meg ,men det blei ikke så tøft som jeg trodde....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men når vi først er igang- ere noen som kan putte på ovale enderør på kjerra mi a? må jo være fine da ikke noe sånn jalla greier... og jeg vil ikke ha de lengere ut enn de jeg har på nå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg hadde planer om å putte på ovale "rs6" stusser som følger fangeren på bilen, der det er en for høyre side og en for venstre side på min. men har ikke blitt noe ennå.

 

Ligger bilde av de her: http://www.simons.se/Katalog/Universal635.htm

produktnummer er: U23630L og U23630R

 

Du har ikke vurdert å bare ta bort ringene da? etter min mening er det det som er det fineste. Men det er jo smak og behag som alt annet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har ikke noen direkte planer om å gjøre noe nå men bare ville leike litt med noen ideer, de endestussene der var fine- er litt usikker på om det passer med ovale rør i diffusoren min men hadde vært fint om noen kunne prøvd å fikse detAudienmin022.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg strekte bare litt på røra som du har på fra før. :)

Ble ikke så bra, men nå er jeg ingen expert heller da. :D

 

Audienmin022g.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye finere med ovale, min mening iallefall ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.