#26 Skrevet Juli 27, 2010 Fikk lite batteri, samt streng beskjed om å ikke drive på nett når vi var i byen... Da er vi tilbake på Prinsen etter en strålende biffmiddag i en knallfin by! Men 6 km ble i lengste laget til fots, så det ble taxi tilbake Hvis været tillater det i morgen, blir det tur i hvert fall opp til Aksla (?), og Atlanterhavsparken. Måtte visstnok få med oss pingvinmating kl. 14:30. Fisking blir mest sannsynlig bare tatt på sparket der det ser bra ut. Skal selvsagt ha tipsene her i minne jaja, du kunne no bare gitt ett lite pip til mej, så hadde dokke komt dokke innigjen på Prinsen for en del mindre enn taxi takst ;-) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 27, 2010 Det er en sort A6 C4 sedan. Høy som et fly, med 15" ballongdekk:p Store dekk...Zetor eller...? Bønnder i by`n... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 27, 2010 Du og rota deg til ålebyen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 27, 2010 jaja, du kunne no bare gitt ett lite pip til mej, så hadde dokke komt dokke innigjen på Prinsen for en del mindre enn taxi takst ;-) hehe Som sagt; jeg fikk "telefonkurv" Jeg foreslo det, men 162 kroner var det verdt! 6 km på asfalt er ikke såå morsomt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 28, 2010 Som sagt; jeg fikk "telefonkurv" Jeg foreslo det, men 162 kroner var det verdt! 6 km på asfalt er ikke såå morsomt... ok, hehe ;-) var jo ikkje ille med 162kr med taxi heller da ;-) skal i kveld da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juli 29, 2010 Vi var oppe på Fjellstua i går, og fikk da tatt noen greie bilder (tror jeg). Dro deretter til Atlanterhavsparken. Idioten som ikke tok med kamera inn der, selvsagt... Dro videre i går ettermiddag, så nå er vi i et helt annet fylke igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juli 30, 2010 *waves 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...