Anbefalte innlegg

Fikk lite batteri, samt streng beskjed om å ikke drive på nett når vi var i byen... :P

Da er vi tilbake på Prinsen etter en strålende biffmiddag i en knallfin by! Men 6 km ble i lengste laget til fots, så det ble taxi tilbake :P

Hvis været tillater det i morgen, blir det tur i hvert fall opp til Aksla (?), og Atlanterhavsparken. Måtte visstnok få med oss pingvinmating kl. 14:30.

Fisking blir mest sannsynlig bare tatt på sparket der det ser bra ut. Skal selvsagt ha tipsene her i minne ;)

jaja, du kunne no bare gitt ett lite pip til mej, så hadde dokke komt dokke innigjen på Prinsen for en del mindre enn taxi takst ;-) hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en sort A6 C4 sedan. Høy som et fly, med 15" ballongdekk:p

Store dekk...Zetor eller...? Bønnder i by`n...:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du og rota deg til ålebyen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja, du kunne no bare gitt ett lite pip til mej, så hadde dokke komt dokke innigjen på Prinsen for en del mindre enn taxi takst ;-) hehe

Som sagt; jeg fikk "telefonkurv" :P

Jeg foreslo det, men 162 kroner var det verdt! 6 km på asfalt er ikke såå morsomt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt; jeg fikk "telefonkurv" :P

Jeg foreslo det, men 162 kroner var det verdt! 6 km på asfalt er ikke såå morsomt...

ok, hehe ;-) var jo ikkje ille med 162kr med taxi heller da ;-) skal i kveld da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi var oppe på Fjellstua i går, og fikk da tatt noen greie bilder (tror jeg). Dro deretter til Atlanterhavsparken. Idioten som ikke tok med kamera inn der, selvsagt... : dum :

Dro videre i går ettermiddag, så nå er vi i et helt annet fylke igjen. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.