Tom Cruise nesten drept!! Hos Top Gear!!

Anbefalte innlegg

Ohmygod: Link

 

Etter MIN mening så er dette en av de mest overdrevne sakene jeg har lest på lenge... Bilen har jo veltebur og firepunktseler... Og gud hjelpe meg så høyt oppe han var!!

Lenge leve agurknytt!: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahaa.. nesten drept faktisk: dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men når det er sagt, så kjørte han veldig bra da, og denne episoden er en av de bedre jeg har sett på lenge.

Satan den Bugattien fikk kjørt seg, og ikke bare kjapp på strekka men kjappest rundt banen også.. Man må bare digge dette showet :)

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Likte denne: "This is, possibly, by far, the most over exagerated head line *i* In The World *i*"

 

:D

 

...Sett bort fra skrivefeilene på DB's nettforum...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det virkelig mulig å ta noe som helst av hva jeremy clarkson sa der seriøst, det går ikke ann å iIKKE skjønne ta han er sarkastisk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe godt poeng:p

En av mine favorittsitater er fra episoden når de tester flyttebiler, og Hammond velter under politijakten.

Clarkson snur seg til kameraet, og forteller at de har en programlederpost ledig: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe godt poeng:p

En av mine favorittsitater er fra episoden når de tester flyttebiler, og Hammond velter under politijakten.

Clarkson snur seg til kameraet, og forteller at de har en programlederpost ledig: smil :

 

den episoden er krem :) men tilfeldig? neppe. alt er nok godt fixa på forhånd, men like forbanna artig fordi :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

media elsker og BLÅSE opp ting.satt og ventet på og se bilen nesten velte.var så vidt over bakken jo: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Top gear er tidenes TV program , uansett sjanger.

Er ikke bare Bil, bil og atter bil , som mange andre bil program....

 

Men med topgear får man seg en meget god latter og flotte opplevelser fra naturen rundt de i tillegg :)

 

Litt overdrevet den overskrifta der ja :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.