#1 Skrevet Juli 26, 2010 Ohmygod: Link Etter MIN mening så er dette en av de mest overdrevne sakene jeg har lest på lenge... Bilen har jo veltebur og firepunktseler... Og gud hjelpe meg så høyt oppe han var!! Lenge leve agurknytt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 26, 2010 hahaa.. nesten drept faktisk: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 26, 2010 Men når det er sagt, så kjørte han veldig bra da, og denne episoden er en av de bedre jeg har sett på lenge. Satan den Bugattien fikk kjørt seg, og ikke bare kjapp på strekka men kjappest rundt banen også.. Man må bare digge dette showet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 26, 2010 Likte denne: "This is, possibly, by far, the most over exagerated head line *i* In The World *i*" ...Sett bort fra skrivefeilene på DB's nettforum... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 27, 2010 er det virkelig mulig å ta noe som helst av hva jeremy clarkson sa der seriøst, det går ikke ann å iIKKE skjønne ta han er sarkastisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 27, 2010 Hehe godt poeng:p En av mine favorittsitater er fra episoden når de tester flyttebiler, og Hammond velter under politijakten. Clarkson snur seg til kameraet, og forteller at de har en programlederpost ledig: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 27, 2010 Hehe godt poeng:pEn av mine favorittsitater er fra episoden når de tester flyttebiler, og Hammond velter under politijakten. Clarkson snur seg til kameraet, og forteller at de har en programlederpost ledig: smil : den episoden er krem men tilfeldig? neppe. alt er nok godt fixa på forhånd, men like forbanna artig fordi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 27, 2010 media elsker og BLÅSE opp ting.satt og ventet på og se bilen nesten velte.var så vidt over bakken jo: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 27, 2010 Top gear er tidenes TV program , uansett sjanger. Er ikke bare Bil, bil og atter bil , som mange andre bil program.... Men med topgear får man seg en meget god latter og flotte opplevelser fra naturen rundt de i tillegg Litt overdrevet den overskrifta der ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...