#1 Skrevet Februar 14, 2005 tok av bakpotta igår, og satt på et 2,5" rør. Ble skikkelig tøff lyd. Har simons effekt fra kat. å. Fet lyd... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 15, 2005 Kan jeg tenke meg. Jeg har en 2.2 10V med 2,5" fra downpipe (hvis det kalles det på biler uten turbo). Ei bittelita og ei normal "rett gjennom" potte. Skal si det høres, både i og utenfor bilen. Grommeste 5'er-lyden jeg har hørt ute , og ei buldring av en annen verden inne . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 15, 2005 Eksosanlegget mitt knakk her om dagen på vei inn i bakpotta. Ganske grei lyd, men alt for mye lyd! Direkte bråkete.. Etter litt kreativ bruk av sveiseapparat henger den på igjen nå (så lenge det varer), å kjøre uten bakpotte var ikke særlig aktuelt. Bråk av en annen verden, men noen liker det vel sånn også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...