#1 Skrevet Juli 27, 2010 (endret) Er det noen mulighet for å finne ut hvilken vei en W5W LED pære skal sitte så man får det rett på første forsøk? Det er så sykt trangt bak/nedi der at det er greit å slippe å ta den ut og snu den fordi den ikke lyser. Jeg vet at noen pærer ikke er avhenging av polaritet, men gjelder det de fleste nå til dags? (Ja jeg har ikke satt i en LED-pære på l a n g tid.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 27, 2010 Prøv pæra i den holderen som er ved føttene, så får du se hvilken vei den skal stå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 27, 2010 Prøv pæra i den holderen som er ved føttene, så får du se hvilken vei den skal stå Jaha? 1) Jeg har ikke noe pære ved føttene eller noe annet lett tilgjengelig sted. 2) Hvordan kan jeg vite at den holderen er "lik"/samme "vei" på noen som helst måte med den holderen den skal sitte i? 3) Jeg kan lite om el på bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 27, 2010 3) Jeg kan lite om el på bil. På VW og Audi så er den brune ledningen jording, og denne ordningen har de brukt siden starten. Alle pæresokler har dermed en brun ledning, for jord. Da kan du teste pæren i en mere tilgjengelig pæresokkel og merke den f.eks. med et tusjmerke for å se hvilken side som er jord. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...