#1 Skrevet Februar 14, 2005 Ganske heftig!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 14, 2005 Et til.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 14, 2005 Kunst! Elsker 997! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 14, 2005 Sakset fra BILREVYEN: Alle motorene har dobbelturbo. De to minste, med 3,6 liters slagvolum, er videreutviklinger av aggregatene, Ruf gjorde bruk av i den forrige 911-serien, 996. Den ”svakeste” har 530 HK og et maksimalt dreiemoment på 750 Newtonmeter, den kraftigste 560 HK og 790 Nm. Den nyutviklede toppmodellen har 3,8 liters volum og hele 650 HK. Det er mer en 171 HK pr. liter. Maksimalt dreiemoment er 850 Nm. Toppfarten for denne versjonen er mer enn 350 km/t (avhengig av bakakselutveksling). Fra 0 til 100 km/t trenger den 3,7 sekunder. Felles for alle tre utgaver er at kraftoverføringen skjer via en sekstrinns manuell gearkasse. Som alternativ til standardmodellenes bakhjulsdrift, kan Ruf utstyre sine utgaver med firehjulsdrift. (Porsche introduserer firehjulsdrevne 997-utgaver først neste år.) Rt 12 er utstyrt med en nyutviklet frontspoiler i ny design og med bedre aerodynamiske egenskaper. Ny er også hekkspoileren, som heves og senkes av elektromotorer. Kunder som ønsker en mer diskret fremtoning enn Ruf-bilenes vanlige ”Turbo-look”, kan velge en karosseriversjon mer i stil med 997 Carrera. Som alternativ til sportsunderstellet, Ruf leverer som standard, kan man også få en variant med hydraulisk chassisregulering. Utstyrt på denne måten, kan bilen heves og senkes inntil 50 millimeter. Som alle biltunere, er også Alois Ruf glad i store hjul med ekstra brede lavprofildekk. Rt 12 har felger av dimensjon 9x19 på forhjulene og 12,5x20 bak. Dekkene foran er av format 255/35. Bak er det snakk om 345/25. Innvendig er bilen utstyrt med sportsratt, sportsseter i skinn og aluminiumspaneler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 14, 2005 Utrolig tøff! Likte den vingen!Men fram og bakfelgen ser jo ikke like ut det så ikke fint ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 14, 2005 Utrolig tøff! Likte den vingen!Men fram og bakfelgen ser jo ikke like ut det så ikke fint ut. Spørs om det er bredere bak da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 14, 2005 Spørs om det er bredere bak da skjønner jo det da einstein, men designet ser ikke likt ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 14, 2005 Er jo ikke så ulik bobla denne da. Ruf har alltid vært noe spesielt.. og blir vel ikke mindre spesiell med tiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 14, 2005 Rå maskin Men som nevnt kantfelg bak og ikke foran så litt snodig ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 14, 2005 Sto ikke den i Essen også, sinsyk bra Tok dette bilde der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 16, 2005 Både Porsche og RUF er og blir konge! Men slik som mange andre her så likte ikkje eg at det ikkje var kant framme. Skulle ha vore kant framme også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 16, 2005 Eg likte at det ikkje var kant framme. Skulle ikkje ha vore kant framme også. Godt det ikkje var det. Kant framme altså. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...