#1 Skrevet Juli 27, 2010 Driver og bytter kasse i min S4 (C4) Ved bytting av front diff i disse kassene, må utgående aksling fra senterdiffen shimses opp til ny diff? Må bytte front diff da det var andre stikkaksler på den jeg hadde kjøpt og, den hadde heller ikke utgang til speedometer signal på høyre side ved stikkakslen forran.... Noe annet jeg bør tenke på når det først er åpent? gamle kassa er en CET men den nye er en ZWN/JHM (2007 RS4) Lyst til å prøve dette da jeg kom over en kasse som hadde gått stusselige 14.000km: rock : Håper noen der kan litt og vet om dette er gjennomførbart?? mvh Christian Hestenes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 28, 2010 Ny oppdatering.... Går ikke å bytte diff da det er forskjellig størrelse på framdiffen.... 5mm bredere, og grovere lager. Planen blir da som følger, RS4 B7 indre drivknuter på C4 drivaksler forran, men denne kassa er ca 3cm lengre enn en standard 01E kasse... Trenger kortere mellomaksling! Er det sånn at S4 C4 automat mellomakling er 20mm kortere? Mener famliealbumet sa dette. Noen som vet om det finnes andre mellomaklinger som passer? Kanskje S2?? Og, hvor henter RS4 B7 hastighetssignalet til speedometeret fra? Ikke føler på kassa slik som på tidligere S/RS modeller... Håper noen kan hjelpe.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...