#1 Skrevet Juli 27, 2010 Da jeg flytter til Narvik så kunne det ha vært kjekt å vite om det finnes noen gode verksteder der oppe rundt Harstad og Narvik Og hvor mange aktive klubb medlemmer eksisterer det der oppe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 27, 2010 Velkommen skal du være;) Johnsen Bil Harstad er ett bra verksted,men har en rimelig stiv timespris.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 27, 2010 når man blir student er vell kansje ikke en stiv timespris det beste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 28, 2010 Nei,det tror jeg ikke:p Mekonomen i harstad har glimrende service og er billig,blir nok personelig å bruke de framover:)Og med billig mener jeg 7500kr før 120k service kontra 13800kr hos Johnsen bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 28, 2010 var billig ja, trenger å få tappet av ac gassen å fylt på igjen når jeg får byttet kompressoren.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...