#1 Skrevet Juli 28, 2010 Veit det ikkje er noke vag men er meir eit allaround spørsmål. Har bygd oppat ein 440 chrysler motor med eit 400hk høgkomp nonturbo oppsett, alt nytt.. kun blokk som har blitt hona opp og brukt oppatt. Her er casen. originalt oljetrykk er orginalt 30 - 80 psi -> 2 - 5.5 Bar -> maks 5,6 kg Men da eg starta var Trykk nystarta bygg - 7 kg -> 6,9Bar I kittet er det ein mopar høgvolumpumpe. Vil ikkje ei sånn pumpe bidra til høgre trykk? eller er det berre raskare oljetrykk? Har fått masse kontrameldinger rundt dette, pga noken seie at for høgt oljetrykk fører til ras. Andre seier at dette er knall og berre å kjøyre på. Men eg vil ikkje ha noke ras! derfor ha eg lyst på ein liten debatt om dette, pluss at eiger av bilen er ein perfeksjonist uten like som vil ha alt svart på kvitt og inn med teskjei. Ligg jo berre eit bar over normal ca. Noken som har innvendingar her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 28, 2010 Husk at oljetrykket når man starter motoren er høyere enn når oljen får driftstemperatur. Jeg har sett på flere andre amcars at oljetrykket stiger en god del når man bytter til en sånn oljepumpe, så vil tro det ikke spiller noen rolle, men ikke stol på meg, det der kan jeg ikke nok om.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 28, 2010 vart målt ved driftstemp, Eit bar er ikkje so veldig høgt etter mi meining, men tåre ikkje rissikere 40k i trimdeler på noke eg berre er halvsikker på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 28, 2010 Enkleste er vel å ta kontakt med folk som holder på med slikt til daglig, fks. Fannrem Motorverksted. Hva var argumentene for at det skulle gå galt med for høyt olje trykk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 28, 2010 Eiger har kontakta sapsborg motorverksted, dei spesifiserte ikkje ka som hadde gått gale, men kun at dei hadde hadt ras på motorar dei har bygd som hadde fått for mykje oljetrykk.. syns det er litt rart men eg er ingen ekspert på området 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 28, 2010 Eiger har kontakta sapsborg motorverksted, dei spesifiserte ikkje ka som hadde gått gale, men kun at dei hadde hadt ras på motorar dei har bygd som hadde fått for mykje oljetrykk.. syns det er litt rart men eg er ingen ekspert på området Jeg kjørte med høytrykks oljepumpe på en Ford 2,8 V6 for noen år siden, det førte i alle fall ikke til ras... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...