#26 Skrevet August 1, 2010 Å fylle på høytrykksia er ganske dødfødt i seg selv. De er litt vare for rett fyllmengde, så burde tappe å fylle opp med vekt. Mulig det er luft i anlegget ditt også, det skaper trøbbel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 1, 2010 hvordan vet du hvor mye gass du har på der i gram når du ikke vakumerer den før du starter. er ganske viktig at gramma stemmer rimeli nøye Veit ikke hvor mye det er på den nå. Veit bare ca hvor mye jeg har etterfylt.. Mengden er egentlig ikke nøye sålenge trykkene stemmer? For de stemmer ikke før mengden er tålig nærme rett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 1, 2010 Å fylle på høytrykksia er ganske dødfødt i seg selv. De er litt vare for rett fyllmengde, så burde tappe å fylle opp med vekt. Mulig det er luft i anlegget ditt også, det skaper trøbbel "Å fylle på høytrykksia er ganske dødfødt i seg selv" hvorfor? Kan jo ikke være for mye gass når ac ikke virker pga for lavt trykk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 1, 2010 stemmer at trykket skal stemme ja men er jo viktig att mengden er riktig. er det noe luft der istden for gass funker ikke annlegget som det skal. du vet jo ikke om det kun er gass der eller om noen andre har fylt anlegget når det har vært luft i systemet eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 1, 2010 Enig i mye dere skriver, men er helt sikker på at det ikke hadde blitt noe galt hvis jeg bare hadde fått fylt på resten Driver en del med dette på jobb også (derfor jeg har utstyret) men da er det litt lettere sia begge koblingene passer og jeg har all teknisk info'n på pc. Hadde jeg hatt begge koblingene kan det hende jeg hadde tappet og vakumert. Men er det ikke slik at man kun kan vakumere på lavtrykksia? altså den koblinga jeg mangler. pga. tørka? Slik er i hvertfall systemet på maskinene jeg jobber med. Hvis dere leser litt lenger opp så ser dere også dette: "Bilen skal på verksted på onsdag neste uke, så nå gidder jeg ikke kødde mer med det selv" så da blir det "ac-service" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...