Anbefalte innlegg

Hei!

Gamlingen er på biltur nedover europa og lurte på om han skulle stikke innom en plass for å handle seg et nytt felgsett.

Er det verdt bryet? Noen som har noen gode tips om bra plasser å stikke innom?

Takk for hjelpen!

Mvh. Eirik Øygarden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bump bump. Er det noe særlig å spare på felger og dekk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er snakk om felger av litt høy (norsk) pris så JA.

Vedr toll kan hvert enkelt person ta med seg varer for inntil 6.000,- uten å måtte fortolle.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men kun dekk da? Noe å spare der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sparer på både dekk og felg i Tyskland. Handlet nye Continental-dekk på en sjappe i Kiel. 215/55 16 til pappas A4 der for 3 år siden. Sparte da en tusenlapp.

Var også på biltur nedover med en barndomskamerat. Da fikk B4'n hans nye felger og dekk. 17" Advanti felger (husker ikke mod) og 215/55 dekk. Husker ikke hvor mye han sparte på det, men var rundt 2000-2500,- ett sted.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekk er det ikke noe å spare på, men kommer ann på hvor du er vandt med å kjøpe dekk. Pleier du å kjøpe dekk på de store dekk kjedene som vianor og dekkmann o.l. så er det mye å spare.

Men jeg handler bare dekk av Jon's dekk og felg, og der er det faktisk bedre priser en det en finner i tyskland. Så svaret er både ja og nei.

Dekk kjøper jeg aldri i tyskland, år jeg har en levrandør som har så bra priser og fantastisk service, felger kjøper jeg i tyskland, men det er som regel om jeg kommer over noen "kupp" på ebay.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.