#1 Skrevet Juli 28, 2010 Hei! Gamlingen er på biltur nedover europa og lurte på om han skulle stikke innom en plass for å handle seg et nytt felgsett. Er det verdt bryet? Noen som har noen gode tips om bra plasser å stikke innom? Takk for hjelpen! Mvh. Eirik Øygarden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 4, 2010 bump bump. Er det noe særlig å spare på felger og dekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 4, 2010 Om det er snakk om felger av litt høy (norsk) pris så JA. Vedr toll kan hvert enkelt person ta med seg varer for inntil 6.000,- uten å måtte fortolle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 4, 2010 Men kun dekk da? Noe å spare der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 6, 2010 Sparer på både dekk og felg i Tyskland. Handlet nye Continental-dekk på en sjappe i Kiel. 215/55 16 til pappas A4 der for 3 år siden. Sparte da en tusenlapp. Var også på biltur nedover med en barndomskamerat. Da fikk B4'n hans nye felger og dekk. 17" Advanti felger (husker ikke mod) og 215/55 dekk. Husker ikke hvor mye han sparte på det, men var rundt 2000-2500,- ett sted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 7, 2010 Dekk er det ikke noe å spare på, men kommer ann på hvor du er vandt med å kjøpe dekk. Pleier du å kjøpe dekk på de store dekk kjedene som vianor og dekkmann o.l. så er det mye å spare. Men jeg handler bare dekk av Jon's dekk og felg, og der er det faktisk bedre priser en det en finner i tyskland. Så svaret er både ja og nei. Dekk kjøper jeg aldri i tyskland, år jeg har en levrandør som har så bra priser og fantastisk service, felger kjøper jeg i tyskland, men det er som regel om jeg kommer over noen "kupp" på ebay. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...