#1 Skrevet Juli 28, 2010 Hva justerer man på denne ? (rød ring på lånt bilde) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 28, 2010 Løsner muttern og vrir på kula/leddet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 28, 2010 Dårlig formulert av meg, men hva justerer man der ? ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 28, 2010 Dårlig formulert av meg, men hva justerer man der ? ? Er vel sikkertmest der for at kuleledet skal være utskiftbart tenker jeg... (kremt, det andre jeg skrev var seff feil.. ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 28, 2010 Har sett på bilder at noen har kula helt inn, mens andre har den 1 cm ut.. Må ha en betydning på dens virkemåte ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 28, 2010 jeg _tror_ de staga bør være ca parallelle (det gjelder mest om de er like lange mellom festepunktene slik det kan se ut til) , da vil ikke selve gir staget bevege seg opp eller ned når du drar frem og tilbake girspaken... Mange som gjør mye rart, behøver ikke være en god grunn til det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 29, 2010 Noen som har prøvd å justere på det ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 29, 2010 Jeg og Ole Braa justerte litt på hans, hør med han evnt. Var ikke mye vi trengte å justere på. Flytta vel litt på der selve girstanga var kobla på overføringa, men det skulle ikke mye til. Den var rimelig OK slik den var.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...