#1 Skrevet Juli 28, 2010 Er litt usikker nå og trenger litt hjelp med en del ting.. Bilen jeg har er en s2 coupe med 3b motor og orginal 5 trinns kasse.. Også har jeg en 6 trinns girkasse fra en s4 c4 som skal inn i s2en.. Og da kommer spørsmålet.. Hva må jeg gjøre.. Jeg har allerede skaffet kortere mellom aksling fra type 85 og det står giroverføring på kassen.. Men den giroverføringen som står på kassen er kun de to pinnene som stikker ut.. Hva mangler jeg for å kunne bygge om ? Mvh Joakim:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 29, 2010 Dette fins det maaange innlegg om på dette forumet. Du trenger spakstell og giroverføring fra en s2/rs2.Du trenger også venstre girkassefeste/evt modifisere det du har. Så fjerner du avstandsstykket som står på 6 trinnskassen, hvis den da ikke er demontert. Så er det noen gode timer med banning og skruing før den er på plass:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 29, 2010 et godt tips fra meg som monterete 6-trinns i 80'n min i går er å skru av travers. da går kassen meget lett på. skru den fast i motor og monter travers og skru kassen i den osv fra kassen lå på gulvet til den var skrudd på gikk det 5 min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...