#1 Skrevet Juli 28, 2010 har disse 4 feilkodene på min ADR motor.. 17733: Knock Control: cylinder 1: regulation limit exceeded 17734: Får ikke hva pga ulisensiert vag-com 00561: Får ikke hva pga ulisensiert vag-com 16711: Knock Sensor 1 (g61) Signal to low Så er det g61 sensoren som er død eller kan det være en coil eller to som er mongo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 28, 2010 00561 - Mixture Adaptation 00561 - Mixture Adaptation: Adaptation Limit (Add) Exceeded Possible Symptoms Engine Jolting Increased Fuel Consumption Poor Idling/Jolting Reduced Boost Pressure Possible Causes Mass Air Flow Sensor (G70) faulty Fuel Pressure too Low Leaks in Intake Air System and/or Exhaust System Injector(s) faulty (i.e. coked) Possible Solutions Refuel Vehicle Check Fuel System Pressure Check Mass Air Flow Sensor (G70) Check Intake Air System and Exhaust System for Leaks Check Injection Quantity Check Injector(s) Retrieved from "http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00561" Category: Fault Codes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 28, 2010 kan vel også nevne at av og til stanger bilen litt når jeg gir gass, men etter noen sekunder igjen er den som før.. ellers går den fint.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 28, 2010 17734 - Knock-Control: Cylinder 2: Regulation Limit Exceeded P1326 - 35-10 - - - Intermittent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 28, 2010 ville trykktesta trykksiden fra turbon og til innsuget først for det er en vanlig feil att det er lekasje der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 28, 2010 ville trykktesta trykksiden fra turbon og til innsuget først for det er en vanlig feil att det er lekasje der. har jeg turbo? når fikk jeg det? Har 1.8ADR motoren.. altså 125 ikke turbo hester.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 28, 2010 sorry:-) litt kjapp i svinga her:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...