Bredde og ET på felger til 07 Jetta

Anbefalte innlegg

Hei,

Som topic sier lurer jeg på hva slags bredde man kan kjøre på en `07 Jetta?

 

Original ET er også ett spørsmål for meg, men ligger vel kanskje i samme land som golf 5? Rundt 45?

 

Hvor store felger får man egentlig plass til å buene på disse bilene?

 

Er ute etter nye felger med kant og da skal kanten være så bred som overhodet mulig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

No one?

Har fått hørt på nye felger, men må vite om de passer.

 

8,5x18 ET 35 foran

9,5x18 ET 40 bak

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel samme som Golf og vile vel holdt meg til et45 på 8,5 felg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo samme bredde og et som Alphards

 

Mange Jetta i USA som har kjört med det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs litt på dekk, men jeg hadde et35 og 8x19 på min gamle golf med 225 dekk og det subber både foran og bak selv med org sportline understell gjorde det det, felga stikker på utsiden av skjermene. Vil nok gjøre det på jettan også.

Jeg ville ikke gått under ET45 om bilen skal senkes og faktisk brukes litt utover det å snike seg overalt hvor man skal..

Selv mine vinterhjul som er orginale på bilen min nå, subber litt i dump og sving foran og det er 225/40-18 på 7,5x18 ET 51

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette handler nok vel så mye om å få på et smalt 215 dekk Glenn Erik. Det er jo massevis av bilder av Golf 5 med 9x19 hjul med et41, tenker da på alle som kjører på Bentley hjul i utlandet. Veit ikke om det er så stor forskjell til min mk6, men jeg har jo 9x19 et38. Det subber nada med med 215 pirelli p zero nero.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.