#1 Skrevet Juli 29, 2010 Noen som vet om denne veivlåsen passer på en ADU/AAN motor? http://www.pelicanparts.com/catalog/shopcart/TOOL/POR_TOOL_VWAUDI_pg20.htm Ser det blir skrevet rundt om at det er en type til 3b og 10v 5'ere, mens det er en annen type til ADU/AAN, så ble litt usikker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 29, 2010 Jeg laga meg en lignende en når jeg plukka av svingningsdemperen på min RS2, så jeg tror ikke det er så stor forskjell på de! Det var forøvrig et 2.5" eksosrør og ei lang stang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 29, 2010 Jeg lagde meg også et slikt verktøy til 2.5 tdi'n (AAT). Den passet også rett på AAN-motoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 29, 2010 Høres bra ut, da tror jeg det blir ett 2,5" rør og en stor rørtang som mothold Har funnet verktøyet rundt om, men prisen er ganske brutal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...