Hvor skal denne plastdelen sitte?

Anbefalte innlegg

Jeg holdt på å vaske litt ved hengslene på fordørene og plutselig detter denne lille tingen ned. Ser ut som en hette som kanskje skal sitte over en mutter eller noe.

 

Hvor satt den? Det sitter ikke maken på høyre dør, så jeg kan ikke sammenligne. (Bilen er en firer Golf.)

 

IMAG0818.jpg

IMAG0822.jpg

IMAG0824.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så nesten ut som en kopp til en hjulbolt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut som et deksel spør du meg, jeg mener det er slike på min der boltene til bjelka i døra stikker ut. Sammenlign med noen av de andre dørene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så nesten ut som en kopp til en hjulbolt?

Sammenlign med tannpirkeren så ser du den er altfor liten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut som et deksel spør du meg, jeg mener det er slike på min der boltene til bjelka i døra stikker ut. Sammenlign med noen av de andre dørene...

Som jeg skrev, har jeg ikke på andre siden og flere dører har jeg ikke...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

øvre hensle er egentlig i to deler og skrudd smmen av ein skrue med 5mm hode, der skal den stå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

øvre hensle er egentlig i to deler og skrudd smmen av ein skrue med 5mm hode, der skal den stå.

Takk. Jeg mener å huske at det må bli henge og ikke stå. At den skruen står med hode ned. Skal se etter siden i dag.

 

hinge.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på nr 16 er riktig plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk.

Det er jo ikke rart de detter av når de bare henger sånn...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.