#1 Skrevet Juli 29, 2010 Hei, Har en VW Golf IV 1,4 og har det problemet at motoren stopper når jeg tråkker inn kløtsjen, det hender også at den stopper når den går på tomgang. Turtelleren viser at 400 ved tomgang og dette er jo ektrem lite, dem burde vell hvert 800?. Jeg har byttet plugger, olje og luft filter, men ikke noe bedring. Når den er over 2000 omdreininger å jeg tråkker inn kløtsjen så dør bilen helt, derfor må bremse på girene å kjøre sakte mot et lyskryss osv . motoren har bare gått 85 000 km. første prioritene er vell å skjekke om det er noen steder hvor den trekker inn falsk luft. Men er dette et kjent problem på VAG bilene ?. er det noe som pleier å ryke ? luftmengdemåler Etc .? Takker på forhånd for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2010 mulighet for att det kan være tomgangsregulatorn som ikke henger helt med.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2010 ok, noen tips åssen jeg skjekker om det er tomgangs regulatoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 30, 2010 Holder den seg i livet visst du gasser litt da..? Vet ikke hvor den sitter på bilen din, men skrudde den ut og renset den med rødsprit og satte den inn med våpenolje. Hjalp INGENTING men fikk elimenert en feilkilde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 30, 2010 Ja, den holder seg i livet vis jeg gasser. Det er viss jeg har turtallet høyt oppe å slipper gassen fort så dør den, men viss jeg gjør det varsomt så holder den seg i livet. Mye tyder jo på at det må være en vakum lekasje ?. Skal skjekke dette nærmere i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...